Danas se poslovanje sve većeg broja firmi bazira na globalnoj mreži. Gotovo da ne postoji firma, koja iole drži do kvaliteta svog poslovanja, a da nema Internet prezentaciju.
Brojni su načini za poboljšanje internet poslovanja i poslovanja uopšte. Jedan od najboljih načina za veću zaradu jeste on-line prodaja proizvoda.
Ono što je bitno ako se odlučite za ovu varijantu poslovanja, jeste poboljšanje marketinga, na prvom mestu, kako biste pridobilo što veći broj posetilaca i potencijalnih kupaca. Postoje brojne metode koje vam mogu pomoći u unapredjenju vašeg poslovanja, a mi ćemo navesti samo neke od njih.
Kojim to metodama možete poboljšati poslovanje?
1. Prvi metod
Sačinite spisak postojećih članova, odnosno kupaca, kako biste stekli precizan uvid u njihov broj u tom trenutku.
Zatim svakom ponaosob pošaljite e-mail u kome ih obaveštavate o poslovnoj ponudi ili vašem novom poslovnom programu i beneficijama koje ste pripremili za svoje kupce. Takav vid obaveštenja nije potrebno da bude naročito obiman, već da sadrži sve relevantne informacije, za koje smatrate da bi interesovale vaše kupce, odnosno klijente. Vrlo je važno da odajete prijateljski ton, bez ikakvom pritiskanja da moraju baš kod vas da kupe određeni proizvod.
Ukratko, budite srdačni, ali ne pretrano nametljivi i bićete iznenađeni koliko će vam se ljudi javiti nakon tog obaveštenja. Ili, pak, ukoliko na sajtu imate neki promotivni spot, obavezno dodajte neke prijateljske fotografije, možda čak i neke vaše lične fotografije i budite sigurni da će broj vaših klijenata rasti iz dana u dan. Na taj način postižete da se ljudi prilikom posete vašem sajtu osećaju prijatno, pa čak i pomalo familijarno sa vama lično, a samim tim i sa vašom firmom i proizvodima.
2. Drugi metod
Postavite direktno pitanje vašim klijentima šta misle o određenom proizvodu i usluzi. Zatim ih zatražite dozvolu za objavljivanje komentara i njihovog imena, na primer. Uz to možete zatražiti i dozvolu za postavljanje njihove fotografije, ako smatrate da će to doprineti boljem odnosu sa klijentom.
Nakon svega toga, obavezno ih obavestite na kojoj stranici mogu pročitati svoj, ali i ostale komentare o određenom proizvodu.
Neka to bude nastavak uspostavljanja prisnijeg kontakta sa klijentima. Poželjno je i da ih zamolite da pozovu prijatelje ili poznanike da pogledaju Internet stranicu vašeg preduzeća. Na taj način ćete dobiti nove, potencijalne klijente, a da se oni koji to već jesu ne osećaju kao da ste ih iskoristili. Naprotiv, vaši klijenti će biti srećni što su mogli da učine nešto za vas, jer ste pokazali da ste pristojni i da ne navaljujete.
Ukoliko baš niste naročito vični pisanju poslovnih pisama, najbolje je da potražite savet od ljudi koji se bolje snalaze u toj oblasti od vas. Iznenadiće vas kako prava reč na pravom mestu može da utiče na ljude.
Pored svega navedenog, izuzetno je bitno da vodite računa o dizajnu sajta. Odnosno, klijent koji posećuje vaš sajt ne treba da se oseća loše, već naprotiv prijatno i treba da ima želju da ga poseti ponovo. Zato vodite računa da Internet prezentaciju vaše firme ne opteretite nepotrebnim informacijama i velikim brojem različitih boja. Dobar sajt treba da bude čitljiv, prijatan za oko i lak za snalaženje.
Ukoliko ispoštujete sve navedeno, nesumnjivo ćete biti zadovoljni rezultatima.